Úvod | Marketing | PPC reklama (Adwords, Sklik)

PPC reklama (Adwords, Sklik)

Jedna z nejoblíbenějších forem reklamy – je účinná, flexibilní a mnohem levnější, než jiné reklamní média. Jedná se nejčastěji o textovou reklamu, která se zobrazuje ve vyhledávačích Google a Seznam při hledání konkrétní fráze.

PPC reklamy? O co se jedná

PPC (z angl. pay per click) je textová reklama, která se náhodně zobrazuje při hledání klíčového slova, nebo fráze ve vyhledávačích. Základní charakteristikou je cena za proklik na reklamu, nikoliv zobrazení. Dle vyhledávače se jedná o dva hlavní reklamní systémy:

  • Google – reklamní systém Google AdWords
  • Seznam.cz – reklamní systém Sklik

Ukázka PPC reklamy:

 

PPC reklamní kampaně spolu s optimalizací pro vyhledávače jsou součástí internetové strategie pro podporu vašeho podnikaní v online světě.

Výhody PPC reklamních kampaní

Cena za zákazníka – oproti jiným reklamním médiím je cena za proklik od 20 haléřů, v průměru 5 - 10 Kč. To je docela malá částka za šanci, že získáte zákazníka.

Přesné cílení – nastavíme reklamní sestavy tak, aby se shodovaly tématicky s vhodným klíčovým slovem a odkazovaly na správnou stránku vašeho webu. Kampaně můžeme také nastavit na konrétní časové rozpětí, nebo demografické cílení.

Rychlá zpětná vazba – první výsledky reklamní kampaně sledujeme do 24 hod. od spuštění. Díky tomu můžeme ihned optimalizovat reklamní sestavy tak, aby byl poměr investice–proklik co nejvyšší.

Přehled nad investicemi – každé klíčové slovo nebo fráze má svoji cenu za proklik. Tyto informace  vám zasíláme před spuštěním i během kampaně pro přehled vašich investic. Investice do reklamních kampaní jsou rozděleny na dvě části – za správu kampaně a za cenu inzerce.

Analýza chování návštěvníků – díky propojení s nástrojem pro měření návštěvnosti webu přesně zjistíme, jak se choval návštěvník po kliku z reklamní kampaně na váš web. Můžeme přesně zjistit, jestli konvertoval (nakoupil zboží, vyplnil formulář...)

Chcete na svůj web přitáhnout více zákazníků?

Vyplňte níže uvedený formulář, nebo <a href="kontakt.html">zavolejte</a> – rádi se s vámi domluvíme na nezávazné konzultaci .

*
*

*

Mýtus
Reklamní kampaně zvládnu sám!

Častokrát nás klient osloví již s běžící reklamní kampaní, do které nainvestoval nemalé prostředky. Většinou hned dodává, jak jsou tyto kampaně neefektivní. Při bližším pohledu zjišťujeme několik zásadních chyb, kterých se dopustil. Reklamní kampaně:

  • jsou nastaveny na příliš obecné výrazy (kolo, mp3...)
  • vedou vždy na titulní stránku webu
  • produkty nebo služby nejsou na cílovém webu k dohledání

Po potřebné optimalizaci kampaně již přináší své výsledky v podobě snížení investic a zvýšení prokliků. Aby kampaně byly co nejúčinější, tak se s tím často pojí i nutná změna obsahu, struktury webu.

Nevyhazujte peníze oknem! Nastavit kampaně umí každý, ale nastavit je správně, aby fungovali v kontextu s webovými stránkami přenechte již nám!

Reklamní systémy

Specializujeme se na PPC (pay per click) reklamu pro systémy Google AdWords (Google) a Sklik (Seznam.cz):

Google AdWords

Sklik

Aktuality

Věděli jste, že...?

31. 01. 2014 Poptávkový formulář musí být opatřen všeobecnými obchodními podmínkami!

Pohlídejte si od 1.1.2014 nové obchodní podmínky!

01. 01. 2014 Nezapomeňte, že od 1.1.2014, díky novému občanskému zákoníku, musíte provést úpravu svých obchodních podmínek na e-shopu!