Úvod | Marketing | Analýza návštěvnosti webu

Analýza návštěvnosti webu

Analýzou návštěvnosti webu získáte důležitou zpětnou vazbu o chování návštěvníků na vašem webu. Budete mít k dispozici strategické podklady pro rozhodování o dalších krocích ve vašem  podnikání nejenom v online světě.

5 důvodů pro analýzu návštěvnosti:

Snáze pohopíte chování návštěvníků – odkud přicházejí, co hledají, jak se na webu pohybují, co je nejvíce zajímá. Objektivní a laickou formou se dozvíte jaké je chování návštěvníků na vašem webu.

Identifikujete možné problémy na webu – např. nepřehledná vstupní stránka, příliš mnoho nutných kroků v registraci apod.

Zlepšíte přehlednost a funkčnost webu – čím více uživatelů se na vašem webu vyzná a najde co potřebuje, tím větší šance, že se z nich stanou zákazníci. Součástí analýzy jsou i individuální doporučení, jak toho dosáhnout.

Ušetříte čas a finance – zjistíte, které služby a produkty jsou nejvíce požadované a které i přes vaše očekávání na to tom nejsou až tak dobře. Díky tomu můžete určit optimální strategii propagace (investice do reklamních kampaní, PR článků, samotný obsah na webu, redesign webu...)

Zjednodušíte rozhodování – Máte ještě investovat do reklamních kampaní na produkt X? Jaká je jejich návratnost investic? Bude lepší pokračovat v propagaci na partnerském webu na službu Y? Analýza návštěvnosti vám dá jasné fakta o účinnosti vaší propagace.

Jak analýza probíhá?

Na váš web je implementován měřící nástroj (Google Analytics), díky kterému probíhá sběr informací o chování návštěvníků (nesbírají se žádná soukromá data!) Po době cca 1-2 měsíců jsou data zpracována a formou přehledné zprávy jsou vám prezentovány výsledky s návrhem na zlepšení.

Máte zájem o analýzu webu?

Vyplňte níže uvedený formulář, nebo zavolejte – rádi se s vámi domluvíme na nezávazné konzultaci .

*
*

*

 

Věděli jste, že:
Konkurence je pár kliků od vás

Odejít na internetu ke konkurenci trvá pár kliků – pár vteřin. Pokud bude váš web nepřesvědčivý a nepřehledný budete stále ztrácet nové zákazníky. Pravidelnou analýzou návštěvnosti budete vždy v obraze ohledně dění na vašem webu – buďte chytřejší než vaše konkurence!

Mýtus:
Stačí sledovat návštěvy

Sledovat křivku návštěvnosti je jednoduché, ale co vám to říká? Je vám k něčemu informace, že minulý měsíc jste měli návštěvnost o 1 000 návštěvníků více? Těžko! Svěřte webovou analýzu nám – pomůžeme vám společně určit správné cíle webu a podstatné klíčové metriky.

Aktuality

Věděli jste, že...?

31. 01. 2014 Poptávkový formulář musí být opatřen všeobecnými obchodními podmínkami!

Pohlídejte si od 1.1.2014 nové obchodní podmínky!

01. 01. 2014 Nezapomeňte, že od 1.1.2014, díky novému občanskému zákoníku, musíte provést úpravu svých obchodních podmínek na e-shopu!