Úvod | Marketing | Analýza návštěvnosti webu
Analýza návštěvnosti webu
Analýzou návštěvnosti webu získáte důležitou zpětnou vazbu o chování návštěvníků na vašem webu. Budete mít k dispozici strategické podklady pro rozhodování o dalších krocích ve vašem podnikání nejenom v online světě.
5 důvodů pro analýzu návštěvnosti:
Snáze pohopíte chování návštěvníků – odkud přicházejí, co hledají, jak se na webu pohybují, co je nejvíce zajímá. Objektivní a laickou formou se dozvíte jaké je chování návštěvníků na vašem webu.
Identifikujete možné problémy na webu – např. nepřehledná vstupní stránka, příliš mnoho nutných kroků v registraci apod.
Zlepšíte přehlednost a funkčnost webu – čím více uživatelů se na vašem webu vyzná a najde co potřebuje, tím větší šance, že se z nich stanou zákazníci. Součástí analýzy jsou i individuální doporučení, jak toho dosáhnout.
Ušetříte čas a finance – zjistíte, které služby a produkty jsou nejvíce požadované a které i přes vaše očekávání na to tom nejsou až tak dobře. Díky tomu můžete určit optimální strategii propagace (investice do reklamních kampaní, PR článků, samotný obsah na webu, redesign webu...)
Zjednodušíte rozhodování – Máte ještě investovat do reklamních kampaní na produkt X? Jaká je jejich návratnost investic? Bude lepší pokračovat v propagaci na partnerském webu na službu Y? Analýza návštěvnosti vám dá jasné fakta o účinnosti vaší propagace.
Jak analýza probíhá?
Na váš web je implementován měřící nástroj (Google Analytics), díky kterému probíhá sběr informací o chování návštěvníků (nesbírají se žádná soukromá data!) Po době cca 1-2 měsíců jsou data zpracována a formou přehledné zprávy jsou vám prezentovány výsledky s návrhem na zlepšení.
Máte zájem o analýzu webu?
Vyplňte níže uvedený formulář, nebo zavolejte – rádi se s vámi domluvíme na nezávazné konzultaci .